צור קשר

להורים שלך מגיע יותר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    חברת סיעוד בחיפה – ותיקה, איכותית ואמינה

    מחפשים חברת סיעוד בחיפה שתלווה את האדם היקר ללבכם הזקוק לסיוע סיעודי? אם כן, כדאי לכם להכיר אותנו מוריה שירותי סיעוד. לחברת הסיעוד הביתי שלנו ניסיון רב שנים בטיפול בקשישי הזכאים לזכויות בהתאם לחוק הביטוח הסיעודי, לגמלת סיעוד, לקרן נפגעי השואה, לסיוע ממשרד הרווחה ועוד. אנו מפעילים יותר מעשרה סניפים לסיעוד ביתי באזורי חיפה, הכליל, הגולן והצפון, וכן בתל אביב, ירושלים ואזור המרכז.

    כוח אדם איכותי

    חברתנו מעמידה לרשותכם מבחר מטפלים ומטפלות סיעודיים שנבחרו על ידינו בקפידה, לאחר שעברו הכשרות וסמכות, ראיונות וסינון. כל זאת, על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי הטיפול שניתן לכם וליקרים ללבכם הוא הטוב ביותר שאפשר לבקש. אנו יודעים ומאמינים שההון האנושי שלנו הוא הבסיס למתן טיפול סיעודי מכבד ומסור, והדבר בהחלט ניכר באנשים המועסקים אצלנו. יחד עם זאת, אנו גם מעניקים מעטפת שלמה של פיקוח ואוזן קשבת לצרכי הקשיש ובני משפחתו, עם עובדת סוציאלית ואנשי מקצוע נוספים המוודאים את טיב השירות ושביעות הרצון בביקורי בית, בטלפון ובמענה זמין לכל פנייה מצדכם.

    כאשר תפנו אלינו לקבלת שירותי טרום סיעוד אנו נסייע בבחירת המטפל או המטפלת המתאימים ביותר, המחזיקים במיומנות גבוהה בטיפול סיעודי לביצוע הפעולות היומיומיות השוטפות, מטלות הבית וההשגחה. בין היתר, נוכל לסייע באיתור של עובדים זרים בכל שפה מבוקשת, לרבות אנגלית ורוסית, רומנית, והונגרית, ספרדית וכמובן גם בעברית. יש לציין כי לשפה משותפת עם העובד תהיה השפעה גדולה על יכולתו של הקשיש להיות מובן, להביע את צרכיו ורצונותיו, וליצור קשר חם עם אדם שיהווה לתקופה הבאה חלק משמעותי מחייו. אנו גם מעמידים לרשותם צוות של אחיות ואחים בעלי השכלה אקדמית בסיעוד, עם התמחות בטיפול סיעוד, אשר מעניקים טיפול נפשי, פיזי ורפואי בכפוף לצוות הרופאים ובהתאם להנחיותיו.

    לחצו לקבלת ייעוץ ללא עלות

    סיוע בהתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי והגופים הרלוונטיים

    כחלק משירותיה של חברת סיעוד בחיפה אנו דואגים להתנהלות נכונה מול מגוון גופים. לאנשים סיעודיים אמנם מגיעות זכויות ומימון כספי מהמוסד לביטוח לאומי, אבל הדרך להשגתן עלולה להיות ארוכה ומייגעת – בוודאי לאנשים שאינם מכירים את המערכת. לכן, אנו עומדים לרשותכם עם הרבה ניסיון, ידע ורצון לעזור על מנת לקצר ולייעל את ההליכים וכדי שתוכלו להשיג את המענה הטוב ביותר ליקירכם. נוכל לסייע במילוי טפסים לגמלת סיעוד, קרן נפגעי שואה או כל טופס רלוונטי, בד בבד עם מתן שירותי הסיעוד על ידי מטפל מטעמנו. רק במידה ותרד איכות החיים, אנו נעזור באיתור פתרון דיור המתאים ביותר למצבו, צרכיו והעדפותיכם, כגון דיור מוגן, בתי אבות ומרכזים גריאטריים.

    למידע נוסף ולקבלת הכוונה מקצועית וסיוע מאת חברת סיעוד בחיפה, פנו אלינו דרך האתר או בטלפון 1-800-200-054.

    חברות סיעוד בחיפה

    חברות סיעוד הן חברות חשובות ביותר כאשר המטרה שלהן היא להקל על כל אדם הזקוק למטפל או מטפלת סיעודית. לא מעט קשישים המצויים במצב סיעודי, זקוקים לסיוע בביצוע של פעולות יומיומיות בסיסיות לרבות: אכילה ושתייה, רחצה, לבוש, ניידות ועוד ועל כן, הם זקוקים למטפל סיעודי צמוד שיעניק להם סיוע בכל הפעולות הללו ויאפשר להם לחיות בצורה טובה יותר. חברות סיעוד למעשה מספקות ללקוחות שלהן מטפלים סיעודיים בין אם מטפלים זרים ובין מטפלים ישראלים, כאשר המטרה היא להתאים בין המטפל לביו הלקוח. אם אתם מחפשים חברת סיעוד בחיפה, חשוב מאוד שתבחרו אותה בצורה הטובה ביותר.

    מהו התפקיד של חברת סיעוד

    חברות סיעוד מציעות מעטפת שירותים אשר משתנה בהתאם לכל חברה. כמו כן, כל חברה מתאימה את המטפל הסיעודי הנכון לכל לקוח בהתאם לפרמטרים שונים. ישנן חברות סיעוד המציעות ללקוחות שלהם ליווי החל מהשלב שבו הם פועלים בכדי לקבל אישור סיעודי. ישנן חברות אשר אינן גובות תשלום על השירות המדובר. לאחר שמתקבל האישור הנדרש, החברה עורכת התאמה של כל מטופל על מנת לבחור עבורו את המטפל המדויק ביותר לצרכיו. כמובן שחשוב לבחור בחברה שכלל המטפלים שלה הם מקצועיים, מנוסים בתחום, סבלניים ובעיקר, אמינים. המטרה היא בסופו של דבר לסמוך בעיניים עצומות על המטפל הסיעודי הנבחר ולדעת כי הוא יטפל באדם הסיעודי בצורה הטובה ביותר ולא יפגע בו בשום צורה. חשוב לזכור כי אוכלוסייה סיעודית היא אוכלוסייה חסרת ישע ובכדי שלא להגיע למצב שבו אדם שכזה נפגע על ידי המטפל שלו, יש לבחור חברת סיעוד בצורה נכונה.

    כיצד תבחרו חברות סיעוד בחיפה?

    אם אתם מחפשים חברות סיעוד בחיפה לצורך התאמת מטפל סיעודי לאדם קרוב ויקר לליבכם המצוי במצב סיעודי, הנה כמה דברים חשובים שעליכם לשים עליהם דגש: בדקו כמה שנים החברה פועלת בתחום, מי עומד בראש החברה והאם הוא ידוע כאמין. כמובן שכדאי לבדוק איזה מטפלים החברה מציעה, האם יש לה גם מטפלים זרים וגם מטפלים שאינם זרים. כדאי מאוד לקבל המלצות אודות חברות סיעוד בחיפה טרם בוחרים חברה וזאת בכדי לוודא שהיא אכן תבצע את ההתאמה הטובה ביותר בין המטפל לבין האדם שזקוק לו.

    חברות סיעוד בצפון

    אם אתם מתגוררים בצפון ואתם מחפשים מטפל סיעודי בין אם באופן חלקי ובין אם באופן מלא, עבור בן משפחה אהוב ויקר המצוי במצב סיעודי, הרי שכדאי שתדעו כי כיום ניתן למצוא מגוון חברות סיעוד בצפון אשר המטרה שלהם היא להתאים מטפלים סיעודיים לכל לקוח בהתאם לצרכים העומדים על הפרק, בהתאם לסוג המטפל המתאים לו ועוד. כל שנותר לכם לעשות זה למעשה לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום המדובר וזאת בכדי להבטיח שהתאמת המטפל הסיעודי תתבצע בצורה הטובה והמדויקת ביותר.

    חברות סיעוד- מה תפקידן?

    תפקידן של חברות סיעוד הוא להתאים בין מטפל או מטפלת סיעודית של החברה לבין הלקוח. לא מעט אנשים אשר מתמודדים עם מצב סיעודי, זקוקים למטפל סיעודי עבור טיפול אינטנסיבי בביצוע הפעולות השגרתיות בחיי היומיום שלהם. אדם סיעודי מוגדר כחסר יכולת לבצע מגוון פעולות שונות. לרוב יהיה צורך להאכיל אותו, לסייע לו להתנייד, להלביש אותו, לקלח ועוד. התפקיד של המטפל הוא לסייע לו בביצוע כלל הפעולות המדוברות מסביב לשעון. מדובר על תפקיד מורכב וקשה ועל כן, חשוב מאוד לבחור בחברת סיעוד שאצלה ניתן למצוא עובדים אשר מכירים היטב את העבודה ואת הקושי שכרוך בה, יודעים כיצד לבצע אותה, סבלניים ובעלי גישה חיובית וטובה. חברות סיעוד בוחרות עובדים טובים ומשבצות אותם בהתאם לצרכים של כל לקוח. כיום ניתן למצוא חברות סיעוד בכל רחבי הארץ ואם אתם מחפשים חברות סיעוד בצפון, חשוב מאוד שתבחרו אותן בצורה נכונה.

    כיצד תבחרו חברות סיעוד בצפון?

    אם אתם מחפשים חברות סיעוד בצפון, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בבחירת החברה הטובה ביותר: חשוב שתבדקו האם יש לחברה את כל האישורים הרלוונטיים ממשרד המסחר, ממשרד התעסוקה וממשרד התעשייה. כמו כן חשוב מאוד לוודא כי לחברה יש אישור מטעם הביטוח הלאומי וזאת בכדי שתהיה אפשרות להעסיק דרכה עובד זר דרך הקצבה שמקבל אדם סיעודי. יש לבחון את היצע המטפלים שהחברה מציגה וכן לוודא כאמור שמדובר על מטפלים מקצועיים שאינם בוחלים בעבודה קשה, מקצועיים ואמינים. כדאי מאוד לקבל המלצה אודות חברה מאנשים אחרים שבחרו בשירותיה וקיבלו דרכה מטפל סיעודי מקצועי.

    מאמרים נוספים

    Card image
    התמודדות היומיומית עם אנשים במצב סיעודי

    מטפלת סיעודי היא אשת מקצוע שתפקידה לא פשוט. ההתמודדות היומיומית עם אנשים במצב סיעודי, דורשת...

    המשך קריאה >
    Card image
    בית מגורים אשר מאפשר תחושה של בית

    בית אבות בצפון- הוא בית מגורים הקיים בצפון הארץ מעפולה ועד כפר הוורדים, אשר מאפשר...

    המשך קריאה >
    Card image
    בית רקנאטי מקבוצת מוריה

    בשכונת וילות קטנה ושקטה בפתח תקווה שוכן לו דיור מוגן בית רקנאטי מקבוצת מוריה, סמוך...

    המשך קריאה >
    Card image
    איך בוחרים דיור מוגן?

    מעבר לדיור מוגן הינו החלטה חשובה ביותר שתגדיר את עידן הזהב שלכם על כל היבטיו...

    המשך קריאה >
    Card image
    מטפלת סיעודית לקשישים

    קשישים רבים זקוקים בשלב זה של חייהם לעזרה חיצונית בשל מחלה, ניתוח, פציעה או קושי...

    המשך קריאה >
    Card image
    מה זה רפורמה בסיעוד?

    הרפורמה בסיעוד הינה תכנית סיעוד חדשה שנכנסה לתוקף בנובמבר 2018. במסגרת הרפורמה, נוספו לגמלת הסיעוד רמות נוספות,...

    המשך קריאה >
    Card image
    שירותי טרום סיעוד

    הגשת בקשה לגמלת סיעוד עלולה להיות תהליך ארוך ועבור חלק מהקשישים זו יכולה להיות בעיה,...

    המשך קריאה >
    Card image
    מטפלים סיעודיים, איך לבחור את המטפל הנכון

    הגיע הזמן שהוריכם צריכים מטפל סיעודי? בשנת 1988 נחקק בישראל חוק סיעוד שמעגן את זכותם של אנשים הזקוקים...

    המשך קריאה >